Welkom op mijn blog
Ik schrijf stukjes over het dagelijkse leven in mijn gezin, op het werk of in de kerk en over de omgang met God.
Mijn verlangen is om je te bemoedigen, aan te vuren en van elkaar te leren.
Veel zegen bij het lezen!

dinsdag 3 juli 2012

12,5 jaar getrouwd en een dag uit!

Ik schreef pas dat we 12,5 jaar getrouwd waren.
Bijzonder, want als ik om me heen kijk is zelfs 12,5 jaar al een mijlpaal.
Ik ben dankbaar, want het is de goedheid van God.
Daarom een paar leuke foto's van die dag.
s'Morgens stond de bakker voor de deur: VERRASSING!!
Na het smakelijke ontbijt zijn we met de trein naar naar NEMO in Amsterdam gegaan.
Wat leuk om al die proefjes samen met de kids te doen, echt een aanrader, ook als je volwassen bent;)
Daarna met een taxibootje over het IJ de binnenstad in en heerlijk gegeten bij de Argentijn.
Moe, maar voldaan laten we ons in de avond weer naar huis brengen. Ik voel me dankbaar, dat we in gezondheid dit als gezin kunnen doen!

6 opmerkingen:

  1. Gezellig! Geniet ervan en wees dankbaar voor deze Zegen. Toevallig bij El Rancho gegeten?..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Hans, geen idee, het was een klein zaakje in een zijstraat van de Dam. We hadden trek en t'was daar druk, dus meestal wel een goed teken;)

      Verwijderen
  2. Dat ziet er niet verkeerd uit Mirjam! Gefeliciteerd nogmaals en nog vele goede jaren samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd (alsnog) met deze mijlpaal! Ziet er leuk uit allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk. Prijst de Heer dat je deze mijlpaal hebt bereikt. Groetjes aan Jan!

    BeantwoordenVerwijderen