Welkom op mijn blog
Ik schrijf stukjes over het dagelijkse leven in mijn gezin, op het werk of in de kerk en over de omgang met God.
Mijn verlangen is om je te bemoedigen, aan te vuren en van elkaar te leren.
Veel zegen bij het lezen!

zaterdag 28 april 2012

Promotie voor mijn vriendin Lia


Workshop 'Colors of God'
Gaven van de Heilige Geest
Deze workshop wordt gegeven op vrijdag 25 mei. Aangezien het bijna Pinksteren is staan de 'Gaven van de Heilige' Geest centraal. De workshop vindt plaats in NeCo's Place aan de Minnaertweg 73 in Dordrecht. We beginnen om 13:30 uur en rond 16:00 uur sluiten we af. De kosten voor deze workshop zijn € 25,00. Deze prijs is inclusief koffie/thee met wat lekkers en later op de middag fris en chips. Je gaat naar huis met een schilderij van 40 cm bij 50 cm. 
Opgeven voor deze workshop kan door een mailtje te sturen naar lia@ccc-neco.nl. Vermeld even je adresgegevens en je telefoonnummer. Je krijgt van mij dan een rekening. De workshop moet vooraf betaald worden.
Wil je meer weten over wat een workshop 'Colors of God' inhoud klik dan hier.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten